Deze website gebruikt cookies

Veel gestelde vragen

Misschien heb je na het lezen van onze website nog vragen. Hier vind je de antwoorden op de meeste gestelde vragen.

Adminstratief & financieel

1
Wij willen graag starten! Wat is de procedure?

U vraagt het inschrijfformulier aan via info@voetbalassist.nl Nadat wij deze terug hebben ontvangen per mail of eventueel post zetten wij de omgeving op onder een tijdelijk url: https://clubnaam.voetbalassist.nl. Tevens leggen wij de koppeling met de bond voor leden en wedstrijden. Wanneer u de website heeft voorzien van content zoals een menu-indeling, teksten, contactgegevens, sponsoren, etc. kan het domein worden verhuisd/gekoppeld aan de VoetbalAssist omgeving en is de nieuwe website in de lucht.

2
Hoe komt het dat VoetbalAssist zo scherp geprijsd is?

Dit komt omdat elke club die zich aansluit in de zogenoemde 'cloud' zit. De efficiënte opzet van VoetbalAssist levert dusdanige (kosten)voordelen op, waarvan inmiddels bijna 1000 clubs in Nederland en België gebruik van maken.

3
Welke modules van VoetbalAssist genereren inkomsten voor de club?

Er zijn 8 financiële modules. Hulp bij bestaande inkomstenbron, om meer efficiënt en foutloos te zijn zoals contributie, sponsoring en ticketing. En modules zoals OnzeClubWinkel die aanvullend zijn op traditionele inkomstenbronnen. Bekijk deze onder Mogelijkheden >> inkomsten voor de club

Algemeen

1
Ik wil iets meer een uniek karakter, i.p.v. de gebruikelijke templates waarvan je alleen de kleuren kunt aanpassen, kan dat?

Ja, je kunt een custom made layout laten ontwerpen door VoetbalAssist of je kunt zelf ontwerpen en een gesliced ontwerp aanleveren. VoetbalAssist doet hiervan dan de implementatie.

2
Hoe is de weergave van VoetbalAssist op de mobiele telefoon?

Speciek voor mobieltjes en ipad's hebben wij 3 versies ontwikkeld: De app (voor Android en iOS van Apple), een responsive versie van de website en een mobiele versie. De responsive versie gaat op termijn de mobiele versie helemaal vervangen. Leest u hier meer wat responsive precies inhoudt.

3
Wat houdt de support in?

VoetbalAssist heeft een supportwebsite achter een inlog. Deze website bestaat uit een kenniscentrum (handleidingen), ticketafhandeling, laatste nieuws en release notes waar alle nieuwe functionaliteit wordt gecommuniceerd.

VoetbalAssist onderscheidt zich met alle andere partijen dat onze programmeurs opgeleid zijn om ook support te verlenen. Je krijgt dus te allen tijde een goede inhoudelijke reactie.

4
Kan ik suggesties aandragen?

Ja, dat is onze kracht! Wij hebben een suggestieplatform waar clubs suggesties kunnen invoeren en op suggesties kunnen stemmen. Wij noemen dat democratische doorontwikkeling.

5
Biedt VoetbalAssist de module uitslagen, standen en programma ook apart aan?

Nee, deze module zit dusdanig vervlochten met de totale applicatie(o.a. spelersprofielen, topscoorders, afgelastingen, seizoenstats, doelpuntenmakers, kleedkamer/veldindeling, etc), zodat we het alleen als totaalpakket aanbieden.

Technisch

1
Hoe vaak worden er aanpassingen doorgevoerd en is de applicatie waaronder de website dan down?

Alleen bij hele grote updates is de website maximaal een paar minuten uit de lucht. Wij doen dit dan op een rustig tijdstip en geven hiervan een nette melding aan de bezoeker. Kleine veranderingen, verbeteringen en updates worden wekelijks doorgevoerd, hier merkt u niks van.

Verder heeft VoetbalAssist een status pagina waarop bij storingen de status van de mailserver en applicatie worden gecommuniceerd.

Goede te weten is dat VoetbalAssist achter een anti-ddos platform zit.

2
Krijgen wij de beschikking over webmail en hoeveel emailadressen kunnen wij aanmaken?

Je kunt onbeperkt emailadressen aanmaken en hebt de beschikking over:, imap, pop3, webmail, spamfilters, forwarden, out-of-office, backups en versleutelde mail.

Probeer VoetbalAssist gratis en overtuig het bestuur

Krijg direct toegang tot de demo website en ervaar zelf de voordelen voor jouw club.