Kosten

De kosten zijn € 1,- per lid per jaar met een minimum van € 375,- per jaar. Binnen deze kosten zit alles inbegrepen: alle beschikbare onderstaande software, koppeling KNVB of KBVB, onderhoud, support / ondersteuning, doorontwikkeling, hosting (onbeperkt dataverkeer en 1GB opslagruimte), email, beveiliging, backups, domeinregistratie, etc. De opstartkosten zijn € 100,- eenmalig.

Geïnteresseerd?

Ontvang direct een (prijs)overzicht in uw mailbox.

Aanvragen
  • Prijzen exclusief BTW.
  • 1 jaar contract: we binden clubs door een goede dienst te leveren niet door langlopende contracten.
  • Het gaat bij de telling van het aantal leden om zowel de spelende als niet-spelende leden die contributie betalen.
  • Er is één optionele module: de app voor Android en iOS voor 150 EUR (eenmalig dus niet per jaar).
  • Narrowcasting / ClubTV zit standaard in het pakket. Hiervoor heeft u een mediaplayer per TV nodig à 150 EUR eenmalig.
  • 1 GB opslagruimte voor mail en foto's kan vergroot worden tot 5 GB (EUR 100) of onbeperkt opslagruimte (EUR 180). 1GB = ongeveer 12500 foto's, video's tellen niet mee en kan men onbeperkt uploaden.

Modules

Bestandsbeheer

Hier kunnen belangrijke bestanden van de club op een centraal punt worden opgeslagen ipv verspreid over meerdere computers. Alleen gebruikers (bijv. bestuursleden of webredactie), die gemachtigd zijn, hebben toegang tot de bestanden

Forum

Overleg tussen bestuursleden kan nu ook online gedaan worden en hoeft niet beperkt te blijven tot fysieke vergaderingen. Zo kan efficiënt vergaderd worden binnen dit online forum.

Vrijwilligersmodule (wasschema, barschema, rijschema, fluitschema, keukendiensten, schoonmaken, lijnen trekken, etc)

Dit is een hele krachtige module waar alle taken binnen de club vastgesteld kunnen worden en toegewezen kunnen worden aan leden of teams. Op de website komt een planningrooster met daarin alle vrijwilligerstaken. Leden kunnen op hun mobiel of via hun computer zichzelf inroosteren. Een aantal mogelijkheden:
- Een vrijwilliger kan zichzelf inroosteren op een taak wanneer het schikt (zelfroosteren)
- U kunt taken verplicht stellen of niet (een lid moet dan een minimaal aantal punten behalen)
- Een taak toewijzen aan een wel of niet spelend lid
- Een minumum leeftijd vereisten, keuze uit man of vrouw
- U kunt met taken, punten of uren werken
- Onderling taken wisselen
- Eventueel af te kopen taken als u dat instelt
- (geautomatiseerd) herinneringsmails uitsturen per pushnotificatie en email
- Omdat deze module is gekoppeld aan het ledenbestand heeft u altijd een kloppende vrijwilligersadministratie
- Lid kan inloggen op een dashboard voor een overzicht van zijn/haar taken
- Familieregelingen / Ouder participatie
- Vrijwilligersbeheer waaronder het kunnen inzien van vragen van de vrijwilligers
- Met een druk op de knop alle openstaande taken toewijzen
- U heeft een overzicht van beschikbaarheid, verhinderingen en hoeveel uur men al heeft gewerkt/taken heeft voltooid
- Zoeken in de vrijwilligersdatabase (loodgieter, ict-er, timmerman, etc)
Voor meer informatie zie: https://www.vrijwilligerstekort.nl

Commissies

Deze functionaliteit ondersteunt de vrijwilligers. Documenten hoeven nooit meer overgedragen worden per email, maar elke commissie heeft een eigen plek waar men documenten zoals notulen en vergaderingen kan plaatsen. Zo kunt u structuur aanbrengen in uw commissie en bij wisseling van de wacht gaat belangrijke informatie nooit verloren.